Huru hara puteri
berlagak??

Thursday, 14 June 2012 @ 9:32 pm | 0 Comment [s]

assalam..

ahku siyesly tengah tahan marah ni..
nasib baik ko budak kelas ahku..
kalau tak mmg ahku menjawab habes..
and bergaduh jugak nnti..

ahku berlagak?

weh...

siyes?

ahku berlagak..?

seriusly ahku berlagak?
siap sindir2 ahku bagai..
ada bukti ke weh?
ada korg tanya ahku sebab ahku post markah ahku kat fb?
takde an? yg ada kat kepala korg..


oooo..
budak ni berlagak.. markah dia tinggi..
sebab tu pi post kat fb..


come on la weh..
jgn la kolot sgt pemikiran korg tuh..
be postive la weh
ahku langsung takdak niat nak berlagak la weh..

kalau ahku berlagak..
dah lama ahku scan satu2 helai kertas jawapan tuh..
bagi korg tengok.. and ternganga bila baca..
huh..

ahku ada reason tersendiri la..
tension betul ahku dgn hantu mcm korg nih..

adat la..
org melayu..
mana reti nak puas ahti dgn org laen..

biasala..
org melayu kan ramai ada PHD..

nak tau reason ahku?
korg baca entri ni sampai habes..


ko nak tau sgt an asal ahku post kat fb?
ko dengaq sini..
meh ahku terang kan satu2..

first :
ahku post sbb next exam nnti..
ahku mesti rajin study..
kalau nak kekal markah mcm tuh..

nnti org tanya..
kalau result ahku teruk..
eh.. exam hari tu ko dpt markah tinggi an..
ni knp menurun??
tak ke malu namanya tuh?
sbb tuh ahku jadikan benda ni sebagai satu cabaran & semangat utk ahku..

second :
ahku nk korg rasa jelous ngan ahku..
bila korg jelous..
korg akan study..
so.. boleh la kita saing cara sihat..

salah ke ahku buat cam tu doe?

third :
ahku nak buktikan kat member2 ahku..
yg ahku un boleh dpt A la dlm sejarah..
utk pengetahuan korg..
dulu time ahku f4 and f5..
sej ahku lah selalu fail..

tak caye..
tanye la budak kelas ahku..
so bila ahku dapat A..
markah 90 lebih pulak tu..
mmg konfirm la ahku akan rasa bangga..
tapi takde la nak bangga lebih2..

utk korg2 yg kata ahku berlagak tuh..
fikir postive la weh..
jangan la asyik nak fikir negatif je..

tambah mamat sorg ni..
ikut kan ahti..
takde nye ahku nak hitamkan nama dia..
tp sbb dia budak kelas ahku..
and member ahku..
so ahku hitam kan nama dia..

weh, en. smart..
demi Allah..
ahku takda niat nak berlagak dgn ko..
seriusly..

lantak ko la nak fikir ahku org mcm mana..

korg pun boleh fikir la ahku mcm mana..
terpulang pada korg untuk menilai..






sekian..




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

بسم الله الرحمن الرحيم
Hi alls. I'm human and blahblah goes here. one quote for all of you, you follow me, and I'll follow you back :D

START your day with BISMILLAHIRAHMANIRAHIM, and END it with ALHAMDULILLAH, remember that :P

If you never THANK Allah after every SMILE, then you have no right to BLAME Him for every TEAR


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


My Link-Link




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Baldi Pink Yaya

Best View at GOOGLE CHROME!