Huru hara puteri
:'(

Tuesday, 19 June 2012 @ 8:49 pm | 0 Comment [s]

assalam..

hari ni ahku nak post pasal sorg hamba Allah ni..
tujuan ahku nak post..
bukan sbb nak aibkan diri dia ke ape..

cuma sekadar beri peringatan..

ahku tak kata la yg ahku ni baik..
ahku tak kata la yg ahku ni langsung tak pernah buat salah..

cuma..

bila jadi mcm ni..
ahku nak tegur pun serba salah..

bukannya ape..
first..
ahku takut dgn mulut kao yg agak tak sopan tuh..
bukannya takut sbb ape..
elok kita berkawan..
kang bergaduh.. n jadi musuh..

tu yg ahku tak nak..

second..
kao kan perempuan..
agama islam pulak..
bertudung lagi tu...
jaga la maruah kao..

jgn buat sampai org ckp mcm ni..
pergh.. pakai tudung.. tapi mulut cam ******

ahku hitam kan gambar nih sbb budak2 yg baca blog ahku ni..
hampir kesemuanya kenal kao..

kang ada pulak yg baik hati nak mengadu & report kat kao..
lagi pun..
ahku tak nak kau malu..

ahku x de niat laen ea..
tak de niat nak aibkan kau..
kalau betul ahku ada niat nak aibkan kau..
mmg ahku tak hitam kan la gambar kau tuh..

p/s : ahku pun ada buat salah juga..
nobody is perfect..

ambil iktibar ea semua..
think postive..





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

بسم الله الرحمن الرحيم
Hi alls. I'm human and blahblah goes here. one quote for all of you, you follow me, and I'll follow you back :D

START your day with BISMILLAHIRAHMANIRAHIM, and END it with ALHAMDULILLAH, remember that :P

If you never THANK Allah after every SMILE, then you have no right to BLAME Him for every TEAR


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


My Link-Link




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Baldi Pink Yaya

Best View at GOOGLE CHROME!