Huru hara puteri
next calon menantu :)

Tuesday, 26 June 2012 @ 9:24 pm | 2 Comment [s]

assalam...
hye olls...

hari ni ahku nak promote sorg gadis..
boleh lah buat calon menantu..

tadaaaa....
ni gambaq dia...


haaaa...
nama penuh dia..

Ms Nuruameera bt Abdul Halim..
still solo..
sape nak kenal boleh la inbox ahku..

(ahku an ejen cari jodo ta de taoliah)

hehehe

gadis ni adalah member kelas ahku..
merangkap skandal ahku dgn hanna

antara spesifikasi yg ada pada dia..
untuk dibuat menantu ni adalah..

jeng jeng jeng :

dia ni ala2 ustazah..
bertudung labuh TAPI perangai loqlaq bak hang..
di harap hampa sume jgn nyesal la kalau berbini kan dia..

hahaha...

next...

dia senang & mudah & cepat TIDO dalam kelas..
bukan dalam kelas je..
kat library ke..
kat dlm dewan ke..

hehehe...

na di jadikan citer..time tu sume org busy la..
nak siapkan preparation utk majlis bersarah ayahanda..
ahku ngan member2 sume tungkus lumus buat kerja..

tup tup..

dia tengah sedap..

Zzz zZzzZ zzZZz

hehehe..

yg hanna ni pulak gi kacau dia..
hanna ni nyanyi la lagu apa ntah..
tiba2 si ameera ni terus bangun dari tido..
dia terus sambung nyanyi lagu yg hanna nyanyi td..

hehehehe..

lagi satu.. sebelum ahku terlupa..
dia ni antara budak wanted dalam kelas ahku..
sebab selalu bawa handphone gi sekolah..

hehe..

lepas tu ta reti2 na silent phone..
betul2 berani maut punya la ini budak..

dengan ini saya dengan bangga nya..
mempromote gadis ini..
kerana spesifikasi calon2 menantu pilihan sememangnya ada pada dia...

justeru itu..
saya menyeru agar ramai2 la kita membeli barang buatan malaysia...
because she was made in malaysia

hehehehe..

puteri ngan hanna minta maaf banyak2..
dari hujung kaki sampai ke hujung rambut..
jikalau cik meera ni terasa dgn apa yg puteri taip...
selamat menyambut kedatangan ramadhan and selamat hari raya..

p/s : mcm ta percaya je sampai mcm ni tahap kenakalan ahku..

=.= v






Older Post | Newer Post
The Disclaimer

بسم الله الرحمن الرحيم
Hi alls. I'm human and blahblah goes here. one quote for all of you, you follow me, and I'll follow you back :D

START your day with BISMILLAHIRAHMANIRAHIM, and END it with ALHAMDULILLAH, remember that :P

If you never THANK Allah after every SMILE, then you have no right to BLAME Him for every TEAR


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


My Link-Link




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Baldi Pink Yaya

Best View at GOOGLE CHROME!