Huru hara puteri
tentang budak kelas

Friday, 8 June 2012 @ 7:48 pm | 0 Comment [s]

assalam..
hye oll..

hehe..
malam nih..
ahku nak buat post pasal kawan kelas ahku..
semua la..

and..

bukan setakat kwn kelas je..
member2 ahku pun ahku nak buat..
insyaallah kalau sempat..

maksud ahku..

bukan la nak buat semua mlm nih..
mampus la ahku kalau buat semua mlm nih..

hahahahaha

mungkin dalam sehari..
ahku post la dlm 2 atau 3 org..

ada member ahku ckp..

weh.. ko buang masa je buat benda ni..
ko je ingat kat member2 ko..
membe2 ko yg laen takdak pun ingat kat ko..
ko ni bodo r beb..

hahaha...

jawapan ahku senang je..

korg tak ingat kat ahku tak pe..
biar ahku ingat kat korg..
sbb ahku jenis menghargai kawan..
lantak la korg nak hargai ahku ke tak..
ahku skg ni dah jadi org baru..

hahahaha..

ahku rasa jwpn ahku tuh mcm skema jep..
kalau la budak kelas ahku baca ni..

mao kene hempuk dgn diorg..

hahaha..





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

بسم الله الرحمن الرحيم
Hi alls. I'm human and blahblah goes here. one quote for all of you, you follow me, and I'll follow you back :D

START your day with BISMILLAHIRAHMANIRAHIM, and END it with ALHAMDULILLAH, remember that :P

If you never THANK Allah after every SMILE, then you have no right to BLAME Him for every TEAR


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


My Link-Link




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Baldi Pink Yaya

Best View at GOOGLE CHROME!