Huru hara puteri
pernah dengar cerita haruan makan anak?? tapi kali ni, bukan pasal tu...

Thursday 26 June 2014 @ 3:37 pm | 1 Comment [s]

haaa.. tengok tajuk kat atas tu.. perhati betul2.. apa yg aku taip..
jyeahh.. tak tak..kali ni bukan pasal tu..kali ni pasal
KAWAN LUPA KAWAN...
ooo.. oke.. aku na cerita ya apa pengalaman aku sepanjang aku berada dekat sarawak ni.. kat sini, kita boleh jumpa bermacam2 perangai manusia.. maklum la.. lain padang lain belalang.. huhu
setakat aku kat sini.. aku dah jumpa.. jenih mcm ni..
■ kedekut ilmu
■ cepat lupa kawan
■ penting diri
■ tak faham perasaan org lain
■ kurang ajar
■ tak hormat privasi org
■ melampaui batasannya pun adui
■ kawan dgn kita sbb kita bermanfaat utk diri dia
■ and, soo onnn..

huuuu... banyak nye... korg pernah kene?? aiii... tipu ba kalau sik pernah kena.. aaaa..kan dah terkeluar dialek sarawak n sabah aku.. aku selalu kene.. kene pedajal la.. ape laa.. tp peduli apa aku..malas nak rapat balik..

nak dijadikan cerita.. jeng jeng jeng.. ada lah satu hamba Allah ni.. dia selalu cerita kat aku masalah dia.. then, aku pun dengar la.. sbb aku tak pandai la nak tolak..kesian pulak.. mungkin dia betul2 tak luahkan perasaan dia kat aku.. maklumlah... aku ni pendengar yg baik.. 

aku pun dengar la masalah dia.. da na dekat satu sem da aku dengar masalah dia .. kalau ada masalah.. cari aku.. aku oke je.. layan laaa... tup tup..lepas masalah setel.. dia masih lagi oke dgn aku..

mai la pulak kwn dia sorg ni.. huhh.. dtg ja kwn dia, terus luuuuppaaaa aku.. mmg la aku tak tanya dia kenapa.. apa kau pikir aku ni jenis terhegeh2?? aku pun tengok jak la perangai dia.. malas nak bising2.. nak kecoh2.. lantak la..kau ingat kat aku.. kau dtg la kat aku balik... tu pun kalau kau ingat, and kau tak tau malu.. kalau tak ingat.. tak pe lah.. aku malas nak menghadap masalah kau lagi..

oke lah.. nnti2 aku menaip lagi.. malas nak update blog bukan apa.. line kat kolej aku tak laju..
nanti2 aku update lain.. adios amigos..

bye bye..




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

بسم الله الرحمن الرحيم
Hi alls. I'm human and blahblah goes here. one quote for all of you, you follow me, and I'll follow you back :D

START your day with BISMILLAHIRAHMANIRAHIM, and END it with ALHAMDULILLAH, remember that :P

If you never THANK Allah after every SMILE, then you have no right to BLAME Him for every TEAR


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


My Link-Link




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Baldi Pink Yaya

Best View at GOOGLE CHROME!