Huru hara puteri
Lama menghilang~

Monday 27 April 2015 @ 2:41 pm | 0 Comment [s]


mula-mula sekali.. hye semua.. ampun beribu ampun, sembah patik harap diampun... fffuhhh.. lama gila tak update blog.. hampir setahun rasanya.. bukannya ape, kadang-kadang tu terlampau busy dengan assignment and pelabagai komitmen menanti diri ku ini..
sepanjang tahun 2014 lepas, banyak benda yang aku hadapi membuatlan aku terasa diri ni semakin matang dalam menempuh dugaan hidup.. cewahhhhh.. ayat~ hahahaha.. peduli apa aku.. by the way, tahun ni.. aku nak menyingkap balik pengalaman-pengalaman aku pada tahun-tahun lepas, dan antara moment-moment yang paling best pada tahun ni.. untuk berkongsi dengan org lain.. 

hahahaha.. what the..... (ape, kau ingat kau tu artis keee??? - monolog dalam hati)
tapi, sekarang is not the suitable time untuk aku update blog ni sbb aku masih sibuk.. al-maklumlah masih bergelar pelajar.. hehehehe...
tapi, apa yg pasti.. aku akan update dekat korang tentang:

negeri sarawak, bumi kenyalang
Universiti Malaysia Sarawak
beberapa bahasa-bahasa dialek sarawak
etnik-etnik yang ada disarawak
pengalaman aku sepanjang bergelar mahasiswi
sahabat-sahabat aku di Universiti

dan pelbagai lagi~

so, korg jangan lupa tunggu next entry aku.. baca, dan komen apa yg sepatutnya korg nak komen.. gaya penulisan aku kini dah bertukar secara santai.. dan kadang-kadang aku menggunakan gaya bahasa seperti 'sarkastik' , 'narsistik' , dan pelbagai nada bahasa lagi..

diharapkan korg sudi membuang waktu untuk membaca next entri aku.. InsyaAllah.. korg akan dapat pelbagai intipati, nasihat, pengalaman, dan pedoman (apa aku merepek ni??) sekiranya korg baca entri aku.. demo pehe dok aku kecek gapo ni?? hahahahaha...





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

بسم الله الرحمن الرحيم
Hi alls. I'm human and blahblah goes here. one quote for all of you, you follow me, and I'll follow you back :D

START your day with BISMILLAHIRAHMANIRAHIM, and END it with ALHAMDULILLAH, remember that :P

If you never THANK Allah after every SMILE, then you have no right to BLAME Him for every TEAR


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


My Link-Link




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Baldi Pink Yaya

Best View at GOOGLE CHROME!